CINEMA 4D

A CINEMA 4D professzionális megoldást kínál a vizualizáció, térbeli modellezés és animációs-film készítés művelőinek. A hatalmas teljesítmény, az egyszerű, intuitív kezelhetőség, és a processzor optimális kihasználása miatti egyedülálló sebesség, csak néhány az érdeklődést kiváltó jellemzők közül. A program kiválóan megfelel a piac modern vizualizációs programokkal szemben támasztott követelményeinek.

A program rendelkezésre bocsátja az építészeti látványtervezéshez szükséges valamennyi nélkülözhetetlen funkciót.

cinema_03

© Fuchs Zoltán, planinform@t-online.hu

A CINEMA 4D program építészet specifikus, minőségi képek és animációk elkészítésére alka©lmas High-End render program, amelynek alapját a legmodernebb technológia képezi. A program rendkívül egyszerűen kezelhető, a renderelés extrém sebessége, és a szerény tárolóigény a program páratlan tulajdonságai. Mozgó objektumok segítségével életet vihet az építészeti jelenetekbe. A többszállúságú (Multithreading) végrehajtás révén a háttérben számoltathat ki képeket. A beépített szabványos Shading eljárás mellett a valós idejű Texture-Mapping segítségével megvalósítható a modellezés során a textúrák, átlátszóságok, fényességek, stb. ellenőrzése különleges grafikus gyorsítókártya és feltűnő sebességcsökkenés nélkül. A MIP- és SAT-Mapping funkció, amely csak sokkal drágább programokban található, megakadályozza a textúrák remegését a háttérben. A képek minősége jelentősen megnő!

cinema_04

A CINEMA 4D program integrált modellező / animációs és renderelő csomag, azaz a 3D animáció valamennyi munkalépését végrehajthatja egy programban. Ezen kívül kiválóan alkalmazhatja az CINEMA 4D programot más szoftvercsomagokkal együtt is. A program segítségével több, mint egy tucat fájltípust kezelhet. A számos modellező eszköz, a rugalmas animációs funkciók és a gyors renderelés csak néhány a számtalan kiváló tulajdonság közül.

Az CINEMA 4D Shading motorja összetett jelenetekben is képes a modellt valósidejű Gouraud árnyalással megjeleníteni (élek nélküli felületmodell realisztikus fényszámolással), méghozzá minimális tárolóigénnyel.

  • Mozgó objektumok
  • Virtuális épületbejárás
  • High-End renderelés
  • Korlátlan számú objektum, kamerák és fényforrások
  • Különleges hatások (zászló a szélben, izzás, stb.…)
  • Valósidejű megjelenítés textúrákkal
  • Elterjedt grafikai formátumok importja és exportja

cinema_05

Sketch & Toon modul – © Samir Kharchi

cinema_06

Advenced Render modul: Radiosity – © Christoph Altermatt